SMA KOLESE GONZAGA

  • Home
  • Information
  • Librarian
  • Librarian Login
  • Jurnal
    Perpustakaan Nasional Universitas Indonesia Universitas Gadjah Mada Universitas Katolik Parahyangan
    Tautan
    Perpustakaan Nasional Instagram Perpustakaan Gonzaga
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Konsep Dasar Riset Pemasaran & Perilaku Konsumen
Bookmark Share

Text

Konsep Dasar Riset Pemasaran & Perilaku Konsumen

Sunyoto, Danang - Personal Name; Admojo, Tri - Personal Name;

PenulisDrs. Danang Sunyoto, SH., SE., MM.rnPenerbitCaps Publishing rnTanggal terbitSeptember - 2012rnJumlah Halaman284rnNo. ISBN9786029324167rnrnSINOPSISrnDalam dunia bisnis, salah satu hal terpenting adalah memahami target pasar. Oleh karena itu, dua hal yang sangat penting untuk dipahami, yaitu: riset pemasaran dan perilaku konsumen. Riset pemasaran adalah sebuah penelitian yang sistematis dan detail untuk menyediakan informasi yang digunakan dalam pengambilan keputusan. Sedangkan, perilaku konsumen adalah kegiatan individu yang secara langsung terlibat dalam mendapatkan, menggunakan, serta mengambil keputusan untuk mengonsumsi sebuah produk/lebih.rnrnBuku Konsep Dasar Riset Pemasaran dan Perilaku Konsumen ini bertujuan untuk memudahkan pengambilan keputusan untuk perusahaan, di mana sekarang ini perilaku konsumen selalu berubah-ubah dan sangat susah ditebak. Riset pemasaran dan perilaku konsumen adalah dua unsur yang saling berkaitan dalam memahami pasar.rnrnMateri buku Konsep Dasar Riset Pemasaran dan Perilaku Konsumen terdiri 9:rnrnRiset PemasaranrnData Primer dan Sekunder,rnPengambilan Sampel RisetrnMerancang KuesionerrnMerancang Skala KuesionerrnAnalisis Data: Uji Statistik ParametrikrnAnalisis Data: Uji Statistik NonparametrikrnSeputar Teori PemasaranrnRiset dan Teori Perilaku Konsumen


Availability
#
Location name is not set Location name is not set
B0014808
Available
Detail Information
Series Title
-
Call Number
658.83 SUN k
Publisher
Jakarta : CAPS., 2012
Collation
vi, 290 p. : ill ; 23cm
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
978-602-9324-16-7
Classification
Market Research, Market Analysis/Riset P
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
Cet.3, 2018
Subject(s)
Konsumen
Pemasaran
Riset Pemasaran
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
-
Other version/related

No other version available

File Attachment
No Data
Comments

You must be logged in to post a comment

SMA KOLESE GONZAGA
  • Information
  • Librarian
  • Member Area

About Us

Gonzaga Senior High School has been founded since 1987 and directed by Jesuits of Indonesia Province.
As a product of Jesuit education, Gonzaga College prioritize Competence, Conscience, Compassion, and Commitment for our students.
We appreciate the individual gifts of each student and challenge them to share those gifts with our school community and the world beyond.

“Ad Maiorem Dei Gloriam” is our motto.
Welcome to Gonzaga College! We encourage our students to be men and women for others as a part of preparing the future leaders.


Telp. (021) 7804986
Email : perpustakaan@gonzaga.sch.id


© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?